Tuesday, March 23, 2010

Cafeaua la ibric, o poveste a bunicului meu

Pai se facea ca bunicul meu imi povestea tot felul de chestii din tinerete. Una dintre ele suna cam asa: "Pe cind eram eu student in Cernauti la Teologie, aveam acolo o cantina unde ne duceam si mincam, beam cafele, etc. Mai, era acolo o cafea foarte buna, de 'ceea la ibric. Avea o spuma nemaipomenita, arata tare bine si era si buna! Si noi tot ne intrebam cum o face, domnule, cum o face de iese asa buna? Si l-am pindit pe acela care facea cafeaua si apu' am vazut ca dinsu scuipa in cafea, iaca asa avea spuma aceea! Bine, l-o prins baietii si l-o batut de n-o stiut ce-i cu dinsu vr'o citeva zile"
Tin minte si acum cit am putut sa rid la povestioara asta. Acuma, ca tot imi veni in minte povestea, imi veni si intrebarea: "Mai, da oare ce facea daca ii cereai frisca?"


2010 - am innebunit cu totii! eu eram mai demult :)

No comments:

Post a Comment