Tuesday, April 27, 2010

Unde e ziua asteptind ziua cind am sa ma sui in tren?

Ceasul arata spre 4 ale diminetii zilei de azi pe care o tot numesc "miine". Azi e azi. Dar azi de acum, sorbind cafea si tragind la tutun ...parca asteptind ceva, imi aminteste de exact acelasi lucru intimplat cu ani in urma... Ma trezisem cu noaptea in cap, pusesem de o cafea si ma plimbam prin casa adunind citeva haine de pus in rucsac. Aveam de plecat undeva, cu un nenorocit de tren de dimineata, trebuia sa ajung undeva, sa intilnesc pe cineva. Nu-mi amintesc nimic altceva din ziua aia, doar asta. Si sentimentul e acelasi. O fi muzica, o fi cafeaua, o fi tigara....oi fi eu dorindu-mi sa ma trezesc de dimineatza cu un scop altul decit a merge la munca? Hai sa dam vina pe muzica si sa inchidem subiectul. A, mi-am amintit unde ma duceam si pe cine aveam de vazut - cred. Dar nu va spun!

Totusi ce bine ma puteam simti stiind ca ma asteapta un drum.... Azi nu plec nicaieri dar a dat ceva navala.

No comments:

Post a Comment