Friday, May 21, 2010

Suflet de vinzare pe Ebay

No, sa vedeti ce idee imi vine mie astazi...sa pun o minune de anunt pe Ebay ca am un suflet de vinzare. Al meu, sau al altcuiva. Normal, ca pe o gluma. Dar inainte de a posta asemenea chestie, dau si eu un search pe Goagal sa vaz daca nu cumva altii inaintea mea au facut-o deja. Uite aici!
Se pare ca te trezesti suspendat daca faci asa pe Ebay, si aici ii inteleg, ca s-ar umple de suflete, virginitati, si altele de gen sau de specie . Haha! Era tipa aia care acuma ceva vreme si-a vindut virginitatea pe Ebay... ce as mai ride sa aflu ca de fapt era virginitate redobindita cu himen reconstruit si fata gasise o metoda de a incasa un profit. Deci: da de ex. $1500 pe operatie, apoi vinde virginitatea cu $3000, apoi iar face operatie, si iar vinde....
Ei, ei? sa tot cumperi... aceeasi marie cu alt himen :)

No comments:

Post a Comment