Friday, May 14, 2010

Tzeapa!

Draga jurnalule, astazi am primit un pachetel tepuit beton. Acu o saptamina in urma, am cumparat vreo 3 cd-uri cu Malmsteen de pe Ebay de la un anume user, o companie. In fine, astazi inainte de a pleca la munca vad pachetul in cutia de posta si zic "Lasa acuma, il iei cind vii de la munca". Buuun....vin de la munca (nu mai zic ca am primit o minge in cap de la o colega ca motzaiam :-) ), iau pachetul, il desfac...si vad 3 cd-uri in el, da cind ma uit mai bine, iaca 3 minunatii de cintareti de country americani de aia de la mama lor. Nu le desfac, dar sint cam sigur ca's de alea cu "My woman left and my dog died in the trunk". Haha..tzepushe.

Acuma vreo aproape doua decenii in urma in orasul meu natal ma ocupam cu tepuirea magazinelor de casete...Pavmon, Led Force si orice comerciant stradal prindeam. Cumparam caseta, si dupa ce vedeam ca e ok, o desfaceam de suruburi cu o batista (sa nu ramina urme pe suruburi) si inlocuiam banda cu o banda de rahat, dar goala. O duceam inapoi: "Nene, nu e inregistrata!". Si primeam una in skimb. Stiam ca a face copii analogice va duce la pierderi - audiofil de mic...Aveam un adevarat sistem de tepe, nu exageram la un anume magazin cu asta, cind si cind...si le luam prin rotatie. Complicele nu vi-l zic, ca era beneficiarul benzii tzepuite si nah...persoana importanta.

Si iata ca azi am stat drept, am privit la cer si am achipuit tzeapa. Bine, se va rezolva cu aia de pe Ebay, dar e ...nostim. Ar trebui s-o dau mai departe. Sa le postez pe Ebay ca fiind Malmsteen, si sa dau tzepusha mai departe. :)

Cheers!

1 comment:

  1. dane , ce amintiri tata....iti aduci aminte de romeo ( data ) care facea istericale numai cand te vedea?

    ReplyDelete